ایران بوک

ساخت وبلاگ

کتاب ماجراهای من و درسام عربی هشتم انتشارات خیلی سبز

درسنامه، نمونه سوال، امتحان

کتاب ماجراهای من و درسام عربی هشتم انتشارات خیلی سبز تالیف حسین منصوری است. این کتاب محتوای آموزشی را در سه بخش به شما ارائه می‌دهد که شامل: درسنامه، نمونه سؤال و امتحان است. در صورتی که مایلید برای درس عربی، کتاب کمک درسی و یا یک کتاب کار مفید و کاربردی داشته باشید، ماجراهای من و درسام عربی هشتم گزینه بسیار خوبی است.

چرا ماجراهای من و درسام عربی هشتم؟

کتاب ماجراهای من و درسام خیلی سبز با درسنامه‌هایی کامل و دقیق شروع می‌شود. در هر درس می‌توانید قواعد، لغات و واژگان جدید و تکنیک‌های ترجمه را براساس محتوای آن درس مطالعه کنید. ویژگی مثبت این درسنامه تفکیک مباحث و استفاده درست و منطقی از جدول‌ها و تصاویر است. به عنوان مثال گرامرها به صورت جدول بندی شده ارائه شده‌اند تا فهم آنها آسانتر شود. لغات هم مجزا شده‌اند تا بتوانید در هر بار مطالعه آنها را مرور کنید. بعد از درسنامه‌ها هم پرسش‌ها و نمونه سؤالاتی از آن درس طرح شده است. بهتر است وقتی به سراغ سؤالات بروید که مطمئن شده باشید دروس را به طور کامل یاد گرفته‌اید. در این صورت می‌توانید خودتان را به خوبی محک بزنید و اگر اشکالی باقی مانده بود دوباره مبحث مورد نظر را مرور کنید.

 

 

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 119 تاريخ : دوشنبه 23 اسفند 1400 ساعت: 14:34

کتاب نردبام ریاضی پیشرفته دهم رشته ریاضی و تجربی انتشارات خیلی سبز

پایه دهم

 

درباره کتاب:

 

با مجموعه کتابهای نردبام آشنا شده‌ای؟ نه؟ مگر می‌شود؟ کتابهای نردبام شامل کتابهایی است که در آن همه نوع محتوایی وجود دارد. از درسنامه گرفته تا سؤالات تستی و تألیفی و پاسخهای تشریحی. اگر می‌خواهی از نردبام علم و دانش بالا بروی، این کتابها را بگیر و بخوان. به همین راحتی چند پله از نردبام دانش را بالا رفته‌ای! این مجموعه کتابها برای دروس مختلف طراحی و تألیف شده‌اند و می‌توان گفت که برای هر دانش‌آموزی مناسبند. فرقی نمی‌کند که کل کتاب درسی را مرور کرده باشی یا تازه قصد داری با کتابی غیر از کتاب درسیت مباحث را مرور کنی و با تستهای مربوط به هر بحث آشنا شوی. در هر صورت کتاب نردبام ریاضی دهم پیشرفته به دردت می‌خورد. درسنامه این کتاب خیلی کامل و جامع و مفید است. هر نکته‌ای که ممکن است از هر مبحث در کنکور سؤالی طرح شود، توی این کتاب توضیح داده شده است. پس اول از همه بخش درسنامه را بخوان و وقتی مطمئن شدی موضوع را گرفتی، برو سراغ مثالهای مرتبط و کمی با این مثالها سروکله بزن تا خیالت راحت شود به تسط کامل رسیده‌ای. بعد از آن هم نوبت به تستها می‌رسد. اینجاست که می‌توانی از روش زمان‌دار و غیر زمان‌دار استفاده کنی. یعنی می‌توانی هم بدون گرفتن زمان و هم با در نظر گرفتن زمان، تست بزنی.

 

درس ریاضی پایه دهم با درسنامه و تست‌های این کتاب به درس جذابی تبدیل می‌شود که حل کردن تست‌هایش به اندازه آب خوردن ساده است. پس اگر دوست داری جرعه‌ای آب خنک و گوارا بنوشی، کتاب نردبام ریاضی پیشرفته پایه دهم را فراموش نکن.

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 123 تاريخ : دوشنبه 23 اسفند 1400 ساعت: 13:07

کتاب حسابان و ریاضی جامع کنکور جلد دوم رشته ریاضی انتشارات خیلی سبز

پرسش‌های چهارگزینه‌ای

  • شامل مباحث ریاضی دهم، حسابان یازدهم و دوازدهم
  • پاسخ‌های تشریحی با توضیح کامل به همراه‌ روش‌های خلاقانه و تکنیکی

فهرست کتاب:

  •  فصل ۱: تابع
  •  درس ۱: مفهوم تابع
  •  درس ۲: تبدیل نمودار توابع
  •  درس ۳: تابع درجه سوم و توابع صعودی و نزولی
  •  درس ۴: تابع یک به یک و وارون
  •  درس ۵:‌ اعمال جبری و ترکیب توابع
  • درس ۶: بخش‌پذیری و تقسیم
  •  فصل ۲: مثلثات
  • و...

درباره کتاب:

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای حسابان و ریاضی جامع خیلی سبز در دو جلد تهیه و تدوین شده است. جلد دوم این کتاب شامل بخش پاسخنامه به همراه مباحث مرتبط با ریاضی سال دهم و حسابان سال یازدهم و دوازدهم رشته ریاضی است. اگر تو هم دانش‌آموز رشته ریاضی هستی، بهتر است این کتاب را بخوانی. با مباحث این کتاب می‌توانی حسابان و ریاضی را فوت آب شوی. کتابهای جامع این ویژگی خوب را دارند که هر چه درباره یک درس لازم داری را به تو یاد می‌دهند.

پاسخنامه کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای حسابان و ریاضی جامع مثل همه کتابهای انتشارات خیلی سبز، با دقت و حوصله تهیه شده‌اند. مؤلفان تلاش کرده‌اند به صورت مرحله به مرحله حل هر تست را توضیح دهند تا بدانی باید از کجا شروع کنی و به کجا برسی. این راه‌حل‌ها نه آنقدر طولانی‌اند که کل زمان پاسخ‌دهی برای هر تست را از دست بدهی و نه آنقدر کوتاهند که متوجه نشوی چی به چی شد و چطور سؤال حل شد! نکته دیگر پاسخنامه تشریحی این است که برای بعضی سؤالات راه‌حل اول، دوم و سوم هم آورده شده. معمولاً راه‌حل اول برای این است که مفهوم کلی جواب را درک کنی. راه‌حل‌های بعدی کنکوری‌تر هستند و به تو کمک می‌کنند جوابهای کوتاهتر و سریع‌تری پیدا کنی. بهتر است همیشه راه‌حل‌های اول را بخوانی و بعد به سراغ بقیه بروی. دلیلش این است که در هر صورت باید مفهوم مسأله را درک کنی. راه‌حلهای کنکوری به این معنا نیستند که همه‌چیز را بدون اینکه فهمیده باشی، انجام دهی و تست را بزنی.

برای مشاهده جلد اول کتاب روی عنوان زیر کلیک کنید:

کتاب حسابان و ریاضی جامع کنکور جلد اول رشته ریاضی انتشارات خیلی سبز

 

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 129 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 17:23

کتاب حسابان و ریاضی جامع کنکور جلد اول رشته ریاضی انتشارات خیلی سبز

پرسش‌های چهارگزینه‌ای

درسنامه + سوال 

·        شامل مباحث ریاضی دهم، حسابان یازدهم و دوازدهم

·        بیش از ۲۹۰۰ تست کنکوری و تالیفی استاندارد مطابق با کنکور جدید

·        درسنامه‌های کامل و طبقه‌بندی شده به همراه مثال‌های آموزشی برای یادگیری و تثبیت مطالب

·        آزمون‌های جامع فصل برای سنجش و افزایش تسلط

·        سوالات دشوار و ایده‌دار برای دانش‌آموزان برتر


فهرست کتاب:

·        فصل ۱: تابع

·        درس ۱: مفهوم تابع

·        درس ۲: تبدیل نمودار توابع

·        درس ۳: تابع درجه سوم و توابع صعودی و نزولی

·        درس ۴: تابع یک به یک و وارون

·        درس ۵:‌ اعمال جبری و ترکیب توابع

·        درس ۶: بخش‌پذیری و تقسیم

·        فصل ۲: مثلثات

·        و...


درباره کتاب:

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای حسابان و ریاضی جامع خیلی سبز، جلد اول برای دانش‌آموزان رشته ریاضی تدوین و منتشر شده است. تمام مباحث درس ریاضی سال دهم و حسابان ۱ و حسابان ۲ است. این کتاب دوازده فصل دارد و هر فصل هم به چند بخش تقسیم شده. درس‌های توضیح داده شده در هر بخش شبیه کتاب درسی هستند و تلاش شده با همان شکل و ترتیب در این کتاب هم چیده شوند. درسنامه‌ها مثالهای خوب و متنوعی دارند. این مثال‌ها را حتماً با دقت بخوان. مؤلفان روی این نکته تأکید کرده‌اند؛ چون آنها هم می‌دانند که بعضی از دانش‌آموزان مثال‌ها را سرسری می‌گیرند و برایشان ارزشی قائل نیستند. در حالی که ممکن است یک نکته کنکوری مهم در همین مثالها توضیح داده شده باشد!

در بخش بعدی کتاب حسابان و ریاضی جامع کنکور خیلی سبز، مجموعه سؤالات مختلف آورده شده. بعضی از این سؤالات رنگی هستند و معنیش این است که مهم‌تر از بقیه هستند. اگر فردا آزمون آزمایشی داری بهتر است اول سراغ این سؤالات رنگی بروی. البته بعد از آزمونت حتماً برگرد و بقیه تستها را هم بزن. چون تنوع تست‌ها بالاست و انواع سؤالهای آسان، متوسط و سخت بینشان پیدا می‌شود. برای هر داوطلب لازم است که هر نوع سؤالی را حل کند. اگر فقط به سؤالات سخت و دشوار بچسبی، ممکن است در برخورد با یک سؤال خیلی ساده دچار مشکل شوی. سؤالات سری Z که به سؤالات خیلی خفن معروفند هم بین سؤالات دیگر قرار گرفته‌اند. اگر دوست داشتی می‌توانی در چالشی هیجان‌انگیز با خودت به سراغ آنها هم بروی. بعد از تمام کردن این کتاب وقت چیست؟ آفرین! درست حدس زدی؛ وقت رفتن سراغ جلد دوم آن!

 

برای مشاهده جلد دوم کتاب روی عنوان زیر کلیک کنید:

کتاب حسابان و ریاضی جامع کنکور جلد دوم رشته ریاضی انتشارات خیلی سبز

 

 

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 114 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 17:21

کتاب شیمی پایه جامع کنکور رشته ریاضی و تجربی انتشارات خیلی سبز

پرسش‌های چهارگزینه‌ای

فهرست کتاب:

 

بخش اول: پایه دهم

فصل ۱: کیهان، زادگاه الفبای هستی

فصل ۲: ردپای گازها در زندگی

فصل ۳:‌ آب، آهنگ زندگی

بخش دوم: پایه یازدهم

فصل ۴:‌ قدر هدایای زندگی زمینی را بدانیم

فصل ۵:‌ در پی غذای سالم

و...

درباره کتاب:

 

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای شیمی جامع پایه دهم و یازدهم خیلی سبز برای همه دانش‌آموزانی که درس‌های پایه دهم و یازدهم را خوانده‌اند، مناسب است. ممکن است قبل از این، کتابهای تست زیادی را مرور کرده باشی اما به تست‌های بیشتری نیاز داشته باشی و در کنارش مایل باشی مباحث درسی را هم دوباره بخوانی. این کتاب با داشتن بخش آموزشی می‌تواند تمام سؤالات و ابهاماتی که درباره درس شیمی سال دهم و یازدهم داری را برطرف کند و کلی چیزهای جدید و نکته‌های کنکوری و باحال بهت یاد بدهد. یکی از ویژگی‌های مهم کتابهای جامع کنکور تنوع سوالات و داشتن توضیحاتی فشرده اما دقیق از مباحث مختلف است. پس وقت را تلف نکن و زود برو سر وقت بخش آموزشی. اگر قبل از این کتاب درسی را خوانده باشی، با مرور بخش آموزشی کتاب دیگر می‌دانی که چه نکاتی مهم است. مؤلف کتاب تلاش کرده تا توجه تو را به ریزه کاریهای هر مبحث جلب کند. در بخش سؤالات هم می‌توانی کلی سؤال تالیفی را ببینی و جواب بدهی. در کنار سؤالات تالیفی، سؤالات کنکور هم قرار گرفته‌اند. می‌توانی نکات آنها را با هم مقایسه کنی و ببینی که چقدر در جواب دادن به آنها خبر شده‌ای. ضمن اینکه بخش «از هر دری سخنی» ترکیبی از نکات فصلهای مختلف است که بد نیست آنها را یک جا ببینی و به حافظه بسپاری.

 

بخش پاسخنامه تشریحی کتاب شیمی پایه جامع خیلی سبز هم شرح کاملی از جوابهای هر سؤال است. به علامتهای مختلفی که در گوشه و کنار کتاب آمده هم دقت کن. نکات، پاورقی، سؤال و نتیجه‌گیری بعضی از این علائم هستند. اگر دوست داری می‌توانی برای یادداشت‌برداری سری هم به این بخش‌ها بزنی

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 138 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 17:19

کتاب فیزیک پایه کنکور جلد دوم رشته ریاضی انتشارات خیلی سبز

پرسش‌های چهارگزینه‌ای

دهم و یازدهم

  • درسنامه‌های مفهومی همراه با آموزش تکنیک‌های حل سؤال
  • پاسخنامه تشریحی کامل با روش‌های حل خلاقانه و سریع

فهرست کتاب:

  • فصل ۱: فیزیک و اندازه‌گیری
  • فصل ۲: کار، توان، انرژی
  • فصل ۳: ویژگی‌های فیزیکی مواد و فشار
  • فصل ۴: دما و گرما
  • فصل ۵: الکتریسته ساکن
  • فصل ۶: جریان الکتریکی و مدارهای جریان مستقیم

درباره کتاب:

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای فیزیک پایه رشته ریاضی خیلی سبز شامل درسنامه و پاسخنامه سؤالاتی است که در جلد اول این کتاب آمده بود. اگر جز داوطلبان رشته ریاضی هستی، این کتاب با کلی تغییرات خوب فقط به خاطر تو منتشر شده است. بخش مهمی از محتوای کتاب شامل درسنامه‌هاست. این درسنامه‌ها کاملاً مفهومی‌اند؛ یعنی قرار است با خواندنشان کاملاً شیرفهم شوی. تازه همه تغییرات جدید کتابهای درسی هم در آنها توضیح داده شده. علاوه بر این ۴۱۰ تا تست تألیفی با پاسخهای تشریحی دارند و روش‌های مختلف برای یادگیری و تست زنی را به تو آموزش می‌دهند.

بخش پاسخنامه کتاب، شامل پاسخ تمام تست‌های جلد اول است. این پاسخ‌ها تشریحی، واضح و دقیقند. نکته‌های مهم و شیوه حل مسائل هم در پاسخنامه به خوبی توضیح داده شده است. پاسخنامه‌ها فقط برای این نیستند که جواب تست‌هایت را در آن پیدا کنی. بلکه وظیفه‌شان این است که در فهم کامل هر مبحث درس فیزیک به تو کمک کنند. برای سر زدن به بخش پاسخنامه باید اول از همه جلد اول کتاب را باز کنی و تست‌های هر فصل را بزنی. بعد جوابهای خود را با پاسخنامه جلد دوم مقایسه کنی.

اگر جلد اول کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای فیزیک پایه خیلی سبز را داری، جلد دوم را هم تهیه کن. خواندن این دو جلد با هم می‌تواند تو را به فیزیکدانی تبدیل کند که حل هر مسئله فیزیک برایش آسان و راحت است. مطمئن باش با داشتن این دو جلد بخش مهمی از تست‌های فیزیک کنکور را بدون دردسر جواب می‌دهی و درصد خوبی از آنها می‌گیری.

برای مشاهده جزئیات بیشتر و جلد اول کتاب بر روی عناوین زیر کلیک کنید:

کتاب فیزیک پایه کنکور جلد اول رشته ریاضی انتشارات خیلی سبز

معرفی کتاب فیزیک پایه کنکور رشته ریاضی انتشارات خیلی سبز جلد اول و دوم

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 114 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 17:17

کتاب فیزیک پایه کنکور جلد اول رشته ریاضی انتشارات خیلی سبز

پرسش‌های چهارگزینه‌ای

دهم و یازدهم

  • بیش از ۳۱۰۰ تست کنکوری و تالیفی با چیدمان ساده به دشوار برای تفهیم و تثبیت یادگیری
  • نشان‌دار کردن تست‌های تیپ برای مرور سریع و جمع‌بندی
  • آزمون‌های مبحثی و جامع برای سنجش و تسلط بر آموخته‌ها
  • تست‌های سری z برای رسیدن به درصدهای بالا در کنکور و آزمون‌های آزمایشی

فهرست کتاب:

  • فصل ۱: فیزیک و اندازه‌گیری
  • فصل ۲: ویژگی‌های فیزیکی مواد و فشار
  • فصل ۳: کار، توان، انرژی
  • فصل ۴: دما و گرما
  • فصل ۵: الکتریسته ساکن
  • فصل ۶: جریان الکتریکی و مدارهای جریان مستقیم
  • فصل ۷: مغناطیس و القای الکترومغناطیسی
  • و...

درباره کتاب:

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای فیزیک پایه دهم و یازدهم خیلی سبز شامل دو جلد است و یک منبع خوب برای انواع مختلف و متنوعی از سؤالات کنکوری و تالیفی به شمار می‌رود. این کتاب بر روی تمام مباحث مربوط به فیزیک سال دهم و یازدهم متمرکز است و با خواندن آن دیگر هیچ موضوع و مبحثی نخوانده نمی‌ماند. برای آمادگی کنکور چه منبعی بهتر از یک کتاب پر از سؤال و تست؟ سؤالات این کتاب هم از جاهای مختلف آمده‌اند. ولی خواندن آنها برای تو غنیمت است. اصولاً برای یک داوطلب کنکور هر تستی غنیمت است. یک داوطلب واقعی از هر جایی که بتواند تست کنکور پیدا می‌کند و جوابش را می‌نویسد؛ حتی شده از روی سیاره مریخ! سؤالات تالیفی هم شامل دو گروهند: برگرفته از کتاب یعنی ممکن است به طور مستقیم در کتاب نیامده باشند و جایی در یک تمرین بی‌اهمیت اشاره‌ای بهش شده باشد؛ اما مولفان آن را به یک تست درست و حسابی تبدیل کرده‌اند. دسته دوم هم تست‌هایی هستند که ربط مستقیمی به مفاهیم و مباحث کتاب درسی دارند.

فصل‌های کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای فیزیک پایه خیلی سبز منطبق بر مباحث کتابهای درسی هستند. در هر فصل تعدادی آزمونک و آزمون جامع قرار دارد. پاسخ دادن به آنها هر بر تو واجب است. اگر وسط تست‌ها به کادرها و باکس‌هایی برخوردی، تعجب نکن. این کادرها مثل پیامکهای آموزشی هستند که نکته کوچکی را به تو گوشزد می‌کنند. محتوای کادرها را با دقت بخوان و برو سراغ جواب دادن به سؤالات. حتماً حالا می‌پرسی که تکلیف پاسخنامه چه می‌شود؟ جواب ساده است؛ باید به جلد دوم کتاب مراجعه کنی!

 

برای مشاهده جزئیات بیشتر و جلد دوم کتاب بر روی عناوین زیر کلیک کنید:

کتاب فیزیک پایه کنکور جلد دوم رشته ریاضی انتشارات خیلی سبز

معرفی کتاب فیزیک پایه کنکور رشته ریاضی انتشارات خیلی سبز جلد اول و دوم

 

 

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 106 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 15:40

کتاب شیمی دهم رشته ریاضی و تجربی انتشارات خیلی سبز

پرسش‌های چهارگزینه‌ای

فهرست کتاب:

 

فصل ۱: کیهان زادگاه الفبای هستی

فصل ۲: ردپای گازها در زندگی

فصل ۳: آب، آهنگ زندگی

درباره کتاب:

 

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای شیمی پایه دهم خیلی سبز یک کتاب خوب برای مرور مباحث شیمی سال دهم و آشنایی با انواع سؤالات و تست‌های کنکور مربوط به هر مبحث است. اگر پایه دهم را تازه شروع کرده‌ و یا به اتمام رسانده‌ای و می‌خواهی از وقتت استفاده کنی و برای کنکور مطالعه کنی، یا اگر در حال خواندن برای کنکور هستی این کتاب قرار است خیلی به تو کمک کند. اول از همه باید درباره ساختار تست‌ها و سؤالات این کتاب چیزهایی بدانی. کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای شیمی پایه دهم چند سری تست دارد. تست‌های سری A شامل سؤالاتی است که با تسلط بر آنها می‌توانی تست‌های شیمی کنکور را ۱۰۰ درصد بزنی. این تست‌ها به شکل‌های مختلف طراحی شده‌‌اند و قرار است تو را برای کنکور به طور کامل آماده کنند. طراحان این سؤالات واو به واو کتاب درسیت را از حفظند و از توی هر کلمه‌اش یک تست درآورده‌اند. پس این سؤالات را دست کم نگیر. نوع دیگر سؤالات، سری Z هستند. با اینکه این سؤالات هیچ ربطی به زورو ندارند، اما تو را از هر تست سخت و دشواری نجات می‌دهند. با خواندن این سؤالات می‌توانی تست‌های شیمی را ۱۱۰ درصد بزنی! خیلی خفنه، مگر نه؟

 

از آنجایی که کتاب شیمی دهم خیلی سبز با همین شکل و شمایل برای پایه‌های یازدهم و دوازدهم هم طراحی و تدوین شده، دیگر می‌توانی مطمئن باشی که جواب دادن به تست‌های شیمی کنکور خیلی سخت نیست. اگر احیاناً کنکور آزمایشیت نزدیک است و می‌خواهی فقط چکیده‌ای از مهم‌ترین تست‌های هر مبحث را بزنی، برو سراغ سؤالاتی که کنارش علامت + دارد. این سؤالات مهم و برجسته‌اند و احتمالاً خواندنشان می‌تواند در کنکور آزمایشی کمکت کند. البته یادت نرود بعد از آزمون برگردی و بقیه سؤالات را هم بخوانی!

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 109 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 15:38

کتاب انگلیسی دهم رشته تجربی انتشارات خیلی سبز

پرسش‌های چهارگزینه‌ای

________________________________________

درباره کتاب:

اگر مایلی با تست‌های مربوط به درس زبان انگلیسی پایه دهم آشنا شوی، کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای انگلیسی پایه دهم خیلی سبز را به تو پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب با حجم کمی که دارد، کلی نکته ریز و درشت درباره مباحث کتاب به تو یاد می‌دهد و در کنارش تو را با انواع سؤالات کنکور زبان انگلیسی آشنا می‌کند. ممکن است با خواندن کتاب درسی فکر کرده باشی، مباحث ساده و پیش‌ پا افتاده‌اند اما تست‌های کنکور چیز دیگری می‌گویند. تمرینهای کتاب چندان به جزئیات گرامر، قواعد و استثنائات آن اهمیت نداده‌اند؛ اما طراحان سؤال کنکور دقیقاً روی همین موارد دست گذاشته‌اند. مؤلف این کتاب هم تلاش کرده تمام چیزهایی که باید درباره یک مبحث گرامری یاد بگیری را توی کتاب بیاورد.

در کنار یادگیری گرامر، به خاطر سپردن لغات هم موضوع مهمی است. هر چه لغات بیشتری را به حافظه‌ات بسپاری، جواب دادن به سؤالات مربوط به واژگان و یا درک مطلب و کلوز تست برایت ساده‌تر می‌شود. مهم‌تر از همه اینکه یک تست کنکور ممکن است ترکیبی از نکات گرامری، لغات و درک مطلب باشد. بنابراین مؤلف تلاش کرده درست مثل سؤالات کنکور، انواع مختلفی از سؤالات ترکیبی را طرح کند تا با پیچ و خم‌های تست‌های کنکور آشنا شوی. جدول‌های واژگانی و ۲۰۰ تست جدید واژگان جز بخش‌های جدید کتاب هستند که دایره لغات انگلیسیت را گسترده‌تر می‌کنند. از این بخش غافل نشو و سعی کن چند بار آن را مرور کرده و تمرین کنی. بعد از خواندن کتاب انگلیسی دهم خیلی سبز احتمالاً تو هم به این نتیجه می‌رسی که تست‌های زبان انگلیسی مثل طرح روی جلد کتاب خوشمزه‌ و شیرینند.

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 113 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 15:36

کتاب EQ ای کیو ریاضی نهم تیزهوشان انتشارات گاج

درسنامه‌های کاربردی + سوالات امتحانی + پاسخ‌های تشریحی

همراه با بیش از بیست ساعت فیلم آموزشی رایگان

 

فهرست کتاب:

 

فصل اول: مجموعه‌ها

فصل دوم: عددهای حقیقی

فصل سوم: استدلال و اثبات در هندسه

فصل چهارم: توان و ریشه

آزمون نوبت اول

فصل پنجم: عبارت‌های جبری

فصل ششم: خط و معادله‌های خطی

فصل هفتم: عبارت‌های گویا

و...

درباره کتاب:

 

کتاب ای کیو (EQ) ریاضی نهم تالیف علی اصغر حیدری در دویست و سه صفحه توسط انتشارات گاج منتشر شده است. این کتاب شامل درسنامه‌های کابردی و کامل به همراه سؤالات امتحانی و پاسخ‌های تشریحی است. همراه با این کتاب می‌توانید یک سی‌دی آموزشی شامل بیست ساعت فیلم آموزشی را به طور رایگان دریافت کنید. مجموعه کتاب‌های ای کیو (EQ) انتشارات گاج با داشتن سؤالاتی در سطح امتحانات استاندارد توانسته‌اند به دانش‌آموزان کمک کنند تا در درس ریاضی بهترین نمرات را کسب کنند.

 

ساختار کتاب ای کیو (EQ) ریاضی نهم گاج

کتاب ای کیو (EQ) ریاضی نهم گاج شامل درسنامه‌هایی کامل و جامع است. دانش‌آموزان می‌توانند با مطالعه درسنامه‌های این کتاب پایه ریاضی‌شان را تقویت کنند. از آن‌جایی که شما باید از سال آینده خودتان را برای کنکور آماده کنید، نباید اشکالاتی که در دروس مختلف را دارید به سالهای آینده منتقل کنید. پس هر چه ایراد و اشکال از ریاضی دارید را جمع کرده و به سراغ کتاب ای کیو (EQ) ریاضی نهم گاج بروید. در این کتاب دروس ریاضی نهم با زبانی روان و قابل فهم توضیح داده شده‌اند. درسنامه ها را بخوانید و پس از آن به سراغ سوالات امتحانی کتاب بروید. این سؤالات به خوبی شما را ارزیابی می‌کنند و نشان می‌دهند که چقدر مفاهیم ریاضی نهم را یاد گرفته‌اید و آمادگی کامل برای رفتن سر جلسه امتحان را دارید یا نه!

 

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 333 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 14:36

کتاب EQ ای کیو پرسمان جامع نهم انتشارات گاج

درسنامه‌های کامل + سوالات فراوان + پاسخ‌های روان

مجموعه سوالات خوب

۲۴۵۲ پرسش استاندارد

·        ارائه درسنامه‌های مفید و کاربردی به همراه مثال‌های حل‌شده

·        بانک سوالات امتحانی استاندارد طبقه‌بندی شده (درس به درس)

·        پاسخ تشریحی به تمام سوال‌های داده شده

·        پرسش‌های چهارگزینه‌ای برای هر درس به همراه پاسخ


فهرست کتاب:

·        بخش اول: ریاضی

·        بخش دوم: علوم تجربی

·        بخش سوم: عربی

·        بخش چهارم: فارسی

·        بخش پنجم: انگلیسی


درباره کتاب:

کتاب ای کیو (EQ) جامع نهم از مجموعه پرسمان انتشارات گاج است. این کتاب برای دانش‌آموزان پایه نهم مناسبت است. اگر به دنبال کتاب کار هستید، به شما توصیه می‌کنیم این کتاب را با دقت بیشتری بررسی کنید؛ چرا که ویژگی‌های متنوع این کتاب باعث شده تا به کتابی مناسب برای تمام دانش‌آموزان تبدیل شود.

چرا ای کیو (EQ) پرسمان جامع نهم گاج؟

کتاب ای کیو پرسمان جامع نهم گاج تمام کتاب‌های اصلی پایه نهم شامل ریاضی، علوم، عربی، فارسی و انگلیسی را دربرمی‌گیرد. به همین دلیل می‌توان آن را کتابی کامل و جامع در نظر گرفت. بخش آموزشی کتاب شامل شرح درس‌های خوبی است که به شما در مرور مطالب دروس مختلف کمک می‌کند. در کنار این موضوع کتاب پرسمان جامع نهم سؤالات تشریحی مرتبط با هر مبحث را در اختیارتان قرار داده و پاسخنامه تشریحی آن نیز در همین کتاب در دسترس شماست. پس اگر در پاسخ دادن به سوالی دچار مشکل شوید، می‌توانید به راحتی به پاسخنامه رجوع کنید. از آنجایی که دانش‌آموزان پایه نهم باید کم‌کم خودشان را برای کنکور آماده کنند و با شیوه طراحی سوالات تستی و مهارت تست زنی آشنا شوند، در انتهای هر بخش تعدادی تست نیز از هر مبحث طرح شده و در کتاب قرار دارد. همه این ویژگی‌های مثبت باعث شده که کتاب ای کیو (EQ) پرسمان جامع نهم گاج کتابی مناسب برای دانش‌آموزان پایه نهم باشد.

برای مشاهده معرفی کتاب بر روی عنوان زیر کلیک کنید:

معرفی کتاب EQ ای کیو پرسمان جامع نهم انتشارات گاج

 

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 327 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 14:31

کتاب ماجراهای من و درسام عربی نهم انتشارات خیلی سبز

درسنامه، نمونه سوال، امتحان


درباره کتاب:

کتاب ماجراهای من و درسام عربی نهم انتشارات خیلی سبز تالیف علی جعفری ندوشن است. درس عربی نهم با داشتن مباحث و قواعدی مهم می‌تواند بر روی فهم شما از عربی در سالهای آینده هم تأثیر بگذارد. بنابراین بهتر است کتاب کار و یا کتاب کمک آموزشی داشته باشید تا بتوانید در کنار مطالعه کتاب درسی، از درسنامه‌های مفید این کتابها هم استفاده کنید. یکی از بهترین کتاب‌های کمک درسی عربی نهم، کتاب ماجراهای من و درسام خیلی سبز است.

ساختار کتاب ماجراهای من و درسام عربی نهم

کتاب ماجراهای من و درسام عربی نهم از سه بخش اصلی درسنامه، نمونه سؤال و امتحان تشکیل شده است. این کتاب می‌تواند شروع خوبی برای مطالعه جدی درس عربی باشد و به شما در فهم عربی کنکور نیز کمک کند. درسنامه‌های کتاب به صورت کاملی تمام مباحث عربی از جمله لغات، قواعد و اصول ترجمه را به شما می‌آموزد. قواعد کتاب به صورت گسترده‌ای مطرح می‌شوند و براساس موضوعی تفکیک شده و جدول بندی شده هستند. مثال‌های متعدد هم در هر درسنامه وجود دارد تا جای هیچ سؤالی برایتان باقی نماند. در ادامه درسنامه با نمونه سؤالات می‌توانید خودتان را بسنجید و در شب‌های امتحان هم با استفاده از امتحان‌های کتاب، آمادگی خود را به صد در صد برسانید.

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 132 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 14:28

کتاب ماجراهای من و درسام ریاضی نهم انتشارات خیلی سبز

درسنامه، نمونه سوال، امتحان

________________________________________

فهرست کتاب:

•           فصل اول: مجموعه‌ها

•           فصل دوم: عددهای حقیقی

•           فصل سوم: استدلال و اثبات در هندسه

•           فصل چهارم: توان و ریشه

•           آزمون نیم سال اول

•           فصل پنجم: عبارت‌های جبری

•           فصل ششم: خط و معادله‌های خطی

•           فصل هفتم: عبارت‌های گویا

•           و...

________________________________________

درباره کتاب:

کتاب ماجراهای من و درسام ریاضی نهم انتشارات خیلی سبز شامل درسنامه، نمونه سؤال و امتحان است. این کتاب می‌تواند مثل یک دوست در کل سال تحصیلی همراهیتان کند و درس خواندن را به ماجرایی هیجان انگیز و جذاب تبدیل کند. اگر دوست دارید در این ماجراجویی شرکت کنید، خرید کتاب ماجراهای من و درسام ریاضی نهم خیلی سبز را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ویژگی کتاب ماجراهای من و درسام ریاضی نهم

کتاب ماجراهای من و درسام ریاضی نهم خیلی سبز، تالیف آرش کریمی و علی باقری کتابی است برای ۲۰ گرفتن. این کتاب شامل درسنامه‌های کامل و دقیقی است که با زبانی جذاب، قابل فهم و کمی هم طنزآمیز برای دانش‌آموزان پایه نهم نوشته شده. اگر به نظرتان درس ریاضی، درسی کسل‌کننده و سخت است، با خواندن درسنامه‌های کتاب ماجراهای من و درسام حتماً نظرتان عوض می‌شود. نکته دیگر درسنامه‌های کتاب هم این است که مولف تلاش کرده خودش را جای دانش‌آموزان بگذارد و با نگاه آنها به مباحث نگاه کند، سؤال بپرسد و منتظر جواب معلم باشد.

سؤالات کتاب ماجراهای من و درسام ریاضی نهم

 

کتاب ماجراهای من و درسام ریاضی نهم انتشارات خیلی سبز دو نوع سؤال دارد. نوع اول نمونه سؤالاتی است که بعد از درسنامه‌ها قرار گرفته‌اند. تعداد این سؤالات کم است؛ اما چالش‌برانگیز هستند چون درست جواب دادن به آنها نشانه این است که مباحث را به خوبی فهمیده‌اید. دسته دوم سؤالات، سؤالات مربوط به امتحانات است. این سؤالات از کل درس طرح شده‌اند و ممکن است ترکیبی از چند مبحث ارائه شده در یک درس باشند. ضمن اینکه می‌توانید پاسخنامه کاملاً تشریحی تمام این سؤالات را در انتهای کتاب پیدا کنید.

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 108 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 14:23

کتاب جامع نهم تیزهوشان انتشارات خیلی سبز

سوال‌های آزمون تیزهوشان، پاسخ تشریحی

ریاضی، علوم، فارسی، مطالعات اجتماعی، پیام‌های آسمان و آموزش قرآن، استعداد تحلیلی


درباره کتاب:

کتاب جامع تیزهوشان نهم خیلی سبز، کتابی مناسب برای داوطلبانی است که می‌خواهند در آزمون تیزهوشان شرکت کنند. این کتاب شامل مجموعه‌ای کامل، دقیق و جامع از نمونه سؤالات و تست‌ برای کلیه دروس و مباحث مرتبط با آزمون تیزهوشان است. دانش‌آموزان پایه نهم برای شرکت در آزمون تیزهوشان باید با تعداد زیادی از داوطلبان رقابت کنند؛ چون برای خیلی‌ها مهم است که پایه دهم به بعد را در مدارس تیزهوشان بخوانند. به همین دلیل وجود منابع مختلف به ویژه کتاب‌ کمک درسی برای داوطلبان بسیار مهم است.

چرا کتاب جامع تیزهوشان نهم خیلی سبز منبع خوبی است؟

برای تمام داوطلبان آزمون تیزهوشان انتخاب کتابی که بتواند تمام دروس و مباحث را در برگرفته و تعداد قابل توجهی تست داشته باشد، اهمیت زیادی داردکتاب جامع تیزهوشان نهم خیلی سبز این ویژگی را دارد. این کتاب علاوه بر مباحث کتاب‌های درسی، مبحث استعداد تحلیلی را هم پوشش می‌دهد. شما می‌توانید با داشتن این کتاب و براساس یک برنامه ریزی ویژه و مناسب برای آزمون تیزهوشان آماده شوید.

 

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 159 تاريخ : سه شنبه 17 اسفند 1400 ساعت: 17:12

کتاب کار ریاضی نهم انتشارات خیلی سبز

تالیف: هوشنگ علیمرادی

 

فهرست کتاب:

 

فصل اول: مجموعه‌ها

فصل دوم:‌ عددهای حقیقی

فصل سوم: استدلال و اثبات در هندسه

آزمون میان نوبت اول

فصل چهارم: توان و ریشه

آزمون نوبت اول

فصل پنجم: عبارت‌های جبری

فصل ششم: خط و معادله‌های خطی

و...

درباره کتاب:

 

کتاب کار ریاضی نهم انتشارات خیلی سبز، برای تقویت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس ریاضی مناسب است. اغلب دانش‌آموزان در پایه نهم تصمیم می‌گیرند تا پایه ریاضی‌شان را قوی‌تر کنند. داشتن پایه قوی در درس ریاضی به فهم بهتر مباحث ریاضی کنکور هم کمک می‌کند.

 

ساختار کلی کتاب کار ریاضی نهم خیلی سبز

کتاب کار ریاضی نهم انتشارات خیلی سبز شامل درسنامه‌ای مفید و مختصر به همراه مثال و نکته است. در پایان درسنامه‌ها تعدادی سؤال وجود دارد. این سؤالات در چند نوع مختلف تشریحی، درست و نادرست، کامل کنید و دو گزینه‌ای است. وجود این پرسش‌ها به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا بتوانند بهتر مبحث را درک کنند و اگر سؤالی برایشان پیش آمده باشد، از طریق حل تمرین، جوابش را پیدا کنند.

 

تمرین‌های مروری در کتاب کار ریاضی نهم

یکی از بخش‌های دیگر کتاب کار ریاضی نهم، وجود تمرین‌های مروری است. این تمرین‌ها در انتهای هر درس گنجانده شده‌اند. در صورتی که بتوانید برای مطالعه درس ریاضی نهم برنامه‌ریزی داشته باشید، می‌توانید پس از یک دور مطالعه درسنامه و حل تمرین، به سراغ تمرین‌های مروری بروید.

 

فواید داشتن کتاب کار ریاضی نهم

کتاب کار ریاضی نهم خیلی سبز، می‌تواند برای پیشرفت تحصیلی و همچنین رفع اشکال دانش‌آموزان مناسب باشد. از طرف دیگر کتاب کار تلاش می‌کند تا نکات پنهان کتاب را به صورت برجسته‌ به خوانندگان نشان بدهد و توجه‌شان را به مواردی که ممکن است در کتاب درسی چندان به آنها توجه نکنند، جلب کند

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 139 تاريخ : سه شنبه 17 اسفند 1400 ساعت: 17:10

کتاب ریاضی نهم انتشارات بنی هاشمی

دوره اول متوسطه

درسنامه و نمونه سوالات امتحانات با پاسخ تشریحی

 

درباره کتاب:

 

کتاب ریاضی نهم دوره اول متوسطه انتشارات بنی هاشمی در شصت و هشت صفحه منتشر شده است. این کتاب را سید مسعود محمدی تالیف کرده و دانش‌آموزان می‌توانند با مطالعه آن به اهداف تحصیلی‌شان برسند. در صورتی که می‌خواهید اشکال و ایرادتان در درس ریاضی را برطرف کنید و یا به پیشرفت تحصیلی برسید و در امتحانات نیمسال اول و نیمسال دوم نتایج خوبی کسب کنید، خرید کتاب ریاضی نهم انتشارات بنی هاشمی را به شما توصیه می‌کنیم. در ادامه به معرفی بخش‌های مختلف این کتاب می‌پردازیم.

 

ساختار کتاب ریاضی نهم بنی هاشمی

 

کتاب ریاضی نهم انتشارات بنی هاشمی شامل درسنامه‌هایی است که در آن خلاصه درس‌ها مطابق با سرفصل‌های کتاب درسی مرتب شده‌اند. در این درسنامه‌ها مباحث ریاضی به طور کلی بیان شده و شامل شرح کوتاهی از تعریف مبحث، فرمول‌های هر درس به همراه راه‌حل مسأله مورد نظر ارائه شده و برای مرور و یادآوری بسیار مناسب است. در بخش امتحانات کتاب ریاضی نهم بنی هاشمی سؤالات امتحان دبیرستان شهید حشمتی، سؤالات امتحان هماهنگ شهر تهران، استان گیلان در دو نوبت دی و خرداد ماه آمده است. پاسخ تشریحی تمام این سؤالات نیز در آخر کتاب قرار گرفته است. با مطالعه درسنامه و پاسخ دادن به امتحانات آن می‌توانید با آمادگی کامل در امتحانات سال تحصیلی موفق شوید.

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 345 تاريخ : سه شنبه 17 اسفند 1400 ساعت: 17:07

کتاب فارسی نهم انتشارات بنی هاشمی

دوره اول متوسطه

درسنامه و نمونه سوالات امتحانات با پاسخ تشریحی


درباره کتاب:

کتاب فارسی نهم انتشارات بنی هاشمی در چهل و هفت صفحه منتشر شده است. این کتاب را علی اکبر شکیبی والا و فاطمه زنگی تالیف کرده‌اند. با توجه به اینکه درس فارسی به طور کلی شامل چند مبحث مختلف و متنوع است، دانش‌آموزان برای فهم بهتر مباحث و تمرین آن‌ها از کتاب‌ کمک آموزشی استفاده می‌کنند. کتاب‌های زیادی برای درس فارسی نهم وجود دارد؛ ولی شما به کتابی نیاز دارید که بتواند مقدار زیادی سؤال در اختیارتان قرار دهد و به شما در فهم عمیق مباحث کمک کند. در میان کلی کتاب کمک آموزشی، کتاب فارسی نهم انتشارات بنی هاشمی گزینه خیلی خوبی است. با بررسی بخش‌های مختلف این کتاب به اهمیت آن پی می‌برید.

ساختار کتاب فارسی نهم بنی هاشمی

کتاب فارسی نهم انتشارات بنی هاشمی شامل درسنامه و نمونه سؤالات امتحانات به همراه پاسخ تشریحی است. در بخش درسنامه کتاب خلاصه مباحث درس اول تا درس هفدهم مطابق با سرفصل‌های کتاب درسی آورده شده است. این درسنامه‌ها به صورت مختصر و با زبانی ساده و روان نوشته شده‌اند. در بخش بعدی کتاب فارسی نهم بنی هاشمی سؤالات امتحان مدرسه اندیشه فردا، سؤالات امتحان دبیرستان امیرکبیر، دبیرستان تیزهوشان علامه طباطبایی، مدرسه هیئت امنایی سلمان فارسی و چند دبیرستان مطرح و برگزیده دیگر در دو نوبت دی ماه و خرداد ماه قرار گرفته. علاوه بر این سؤالات امتحان پیشنهادی برای نیمسال اول و نیمسال دوم نیز در کتاب فارسی نهم بنی هاشمی گنجانده شده است.

 

 

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 119 تاريخ : سه شنبه 17 اسفند 1400 ساعت: 17:02

کتاب انگلیسی نهم انتشارات بنی هاشمی

دوره اول متوسطه

درسنامه، کارآزمون و نمونه سوالات امتحانات با پاسخ تشریحی

 

درباره کتاب:

 

کتاب انگلیسی پایه نهم انتشارات بنی هاشمی را خوانده‌اید؟ این کتاب یکی از منابع خوبی است که دانش‌آموزان در فصل امتحانات از آن استفاده می‌کنند و با آزمون‌های جامع خود برای هر آزمون و امتحانی آماده می‌شوند. این کتاب توسط علیرضا فکور در چهل و هشت صفحه تالیف شده و می‌تواند هم به رفع اشکال و هم پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در هر وضعیت تحصیلی از ضعیف تا متوسط و قوی کمک کند. در ادامه بخش‌های مختلف این کتاب را بررسی می‌کنیم.

 

ساختار کتاب انگلیسی نهم بنی هاشمی

کتاب انگلیسی نهم انتشارات بنی هاشمی از چند بخش مختلف شامل درسنامه، نمونه سؤالات امتحانی و پاسخ تشریحی به همراه کار آزمون تشکیل شده است. درسنامه‌های کتاب شامل خلاصه درس دستور زبان انگالیسی و گرامر به شکلی مختصر و مفید است. دقت بیشتر در درسنامه‌ها نشان می‌دهد که بسیاری از نکات مهم و امتحانی در آن‌ها ذکر شده. بخش بعدی کتاب انگلیسی نهم انتشارات بنی هاشمی شامل سؤالات امتحانی از دبیرستان آران اهواز، دبیرستان پدیده البرز، دبیرستان حرین ریاحی و همچنین سؤالات امتحان هماهنگ شهر تهران، استان خراسان رضوی، استان یزد، استان زنجان و استان آذربایجان شرقی است. یک کار آزمون ویژه نیز در انتهای آزمون‌ها قرار گرفته و در مجموع تعداد آزمون‌های کتاب ۱۲ عدد است. هر کدام از این آزمون‌ها یک پاسخنامه مجزا هم دارند که در انتهای کتاب انگلیسی نهم بنی هاشمی گنجانده شده‌اند.

 

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 126 تاريخ : دوشنبه 16 اسفند 1400 ساعت: 21:14

کتاب عربی نهم انتشارات بنی هاشمی

دوره اول متوسطه

درسنامه و نمونه سوالات امتحانات با پاسخ تشریحی

 

درباره کتاب:

 

کتاب عربی پایه نهم انتشارات بنی هاشمی در چهل و هفت صفحه منتشر شده است. این کتاب توسط مهراعظم شاه‌کرم تالیف شده و شامل بخش‌هایی مفید و کاربردی است. تسلط بر مباحث مختلف درس عربی از پایه دهم باعث تقویت پایه شما شده و نه تنها به کسب نتایج دلخواهتان کمک می‌کند که در آینده نیز مشکل کم‌تری با این درس پیدا می‌کنید. همان طور که می‌دانید درس عربی در کنکور سراسری اهمیت زیادی دارد و یکی از دروس عمومی مهم به شمار می‌رود. بنابراین باید کتابی داشته باشید که با آزمون‌های متنوع بتواند شما را در این درس یاری رساند. پیشنهاد سایت بانک کتاب ایران، خرید کتاب عربی نهم انتشارات بنی هاشمی است. در ادامه بخش‌های مختلف این کتاب را بررسی می‌کنیم.

 

ساختار کتاب عربی نهم بنی هاشمی

 

درسنامه کتاب عربی پایه نهم انتشارات بنی هاشمی خلاصه‌ای از درس‌های اول تا نهم است که با سرفصل‌های کتاب درسی مطابقت دارد. این درسنامه‌ها شامل قواعد عربی و نکات مربوط به ترجمه بوده و یادداشت برداری و مرور آن‌ها می‌تواند نتیجه بخش باشد. در بخش امتحانات کتاب نیز سؤالات امتحان دبیرستان مکتب الزهرا و سؤالات امتحان هماهنگ استان اردبیل، خراسان رضوی و شهر تهران در دو نوبت دی ماه و خرداد ماه گنجانده شده است. تعداد کل این امتحانات ده عدد بوده و پاسخ تشریحی آن‌ها نیز به صورت تفکیک شده در انتهای کتاب قرار گرفته است.

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 111 تاريخ : دوشنبه 16 اسفند 1400 ساعت: 21:12

 

کتاب مطالعات اجتماعی نهم انتشارات بنی هاشمی

دوره اول متوسطه

درسنامه، کارآزمون و نمونه سوالات طبقه بندی شده امتحانات با پاسخ تشریحی

 

درباره کتاب:

 

کتاب مطالعات اجتماعی پایه نهم، مناسب دانش‌آموزانی است که به بانک سؤالات امتحانی نیاز دارند و هدفشان کسب نتایج درخشان در امتحانات است. این کتاب توسط علیرضا اسماعیلی در شصت و هشت صفحه تالیف و منتشر شده است. کتاب مطالعات اجتماعی نهم بنی هاشمی از چند بخش مختلف شامل درسنامه، کار آزمون، نمونه سؤالات امتحانی طبقه بندی شده و پاسخ‌های تشریحی تشکیل شده. در ادامه هر کدام از این بخش‌ها را با هم مرور می‌کنیم.

 

ساختار کتاب مطالعات اجتماعی نهم بنی هاشمی

کتاب مطالعات اجتماعی پایه نهم انتشارات بنی هاشمی شامل درسنامه‌هایی است که از خلاصه دروس فصل اول تا فصل دوازدهم تشکیل شده. این خلاصه درس‌ها مطابق با سرفصل‌های کتاب درسی هستند و نکات مهم و امتحانی به طور مختصر در آن‌ها ذکر شده است.

 

 

در بخش بعدی کتاب مطالعات اجتماعی نهم انتشارات بنی هاشمی سؤالات امتحان دبیرستان شهید حشمتی، دبیرستان امام جواد و سؤالات هماهنگ شهر تهران در دو نوبت دی ماه و خرداد ماه قرار گرفته. در ضمن یک کار آزمون ویژه نیز در انتهاب کتاب قرار دارد که لازم است بعد از تسلط بر مباحث کتاب درسی به سراغ آن بروید. پاسخ همه سؤالات و آزمون‌ها نیز به صورت مجزا در کتاب گنجانده شده و بررسی آنها به صورت آزمون به آزمون بر هر دانش‌آموز کوشایی واجب است.

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 128 تاريخ : دوشنبه 16 اسفند 1400 ساعت: 21:09